شما می تونید با استفاده از راهنمای انتخاب سایز، سایز دقیق را انتخاب کنید. در صورتی که سایز مورد نظر اشباه باشد، اگر کالا قابل مرجوع باشد بعد از هماهنگی با بومرنگ می توانید کالا مرجوع کنید.

در صورتی که ساکن کرمانشاه باشید، پس دریافت کالا مهلت تست دارید در صورتی که  کالای دریافتی با سایز مورد نظر مغایرت داشته باشد، میتوانید در همان لحظه تحویل پیک بومرنگ دهید.

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های بومرنگ شاپ بوده است و بومرنگ شاپ  در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

شما میتوانید از طریق فرم درخواست مرجوعی در پروفایل ، صفحه تماس با ما و تلفن درخواست خود را ثبت نمایید.

پس از بررسی علت مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش بومرنگ شاپ هماهنگی لازم با شما جهت مرجوع وجه ، صورت میگیرد. لازم بذکر است که امکان تعویض کالا در این مرحله وجود ندارد و شما میتوانید پس از مرجوع وجه مجدد خرید خود را انجام دهید.

شما میتواند وارد پروفایل خود شوید و از قسمت درخواست مرجوعی ، فرم درخواست را تکمیل کنید.

بومرنگ شاپ برای افزایش سرعت پاسخ گویی به مشتریان با دریافت کد سفارش این امکان رو ایجاد کرده که بتونید در زمان کمتری به نتیجه مورد نظر خود برسید…

با ورود به صفحه “سفارش های من و  انتخاب گزینه ی  “جزییات“ سفارش مورد نظر و سپس انتخاب گزینه‌ی“مشاهده فاکتور“تصویر فاکتور مهر و امضاء شده را دریافت کنید.

شما میتوانید از لیست ، شماره گارانتی مورد نظر خود را بیابید.

آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش بومرنگ‌شاپ اطلاع دهید.

به این دلیل که گارانتی شرکت‏‌های مختلف بر اساس نوع کالا متفاوت است و بنابراین در اینجا پاسخگویی دقیق ممکن نیست، بهترین کار این است که با خود شرکت‌های گارانتی کننده تماس بگیرید.

طبق شرایط و قوانین بازگردانی کالا،بله. حداکثر تا 7 روز‏، باید علت مرجوعی خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهید.

بومرنگ شاپ تا 7 روز از تاریخ تحویل کالا به شما، عودت کالا را بر عهده دارد. در صورتی که پس از این مدت کالای شما دچار نقص شود، در صورتی که تحت پوشش گارانتی باشد، می توانید برای رفع عیب به شرکت گارانتی کننده مراجعه نمائید.

خیر. امکان اعلام تاریخ انقضاء  لوازم بهداشتی وجود ندارد.

بله،درصورتی که کالا در لیست کالا های قابل مرجوع باش، باید تا قبل از 7 روز با پشتیبانی بومرنگ تماس بگیرید، و درصوتی قابل مرجوع می باشد که کالا باز نشده و از آن استفاده نشده باشد. توجه داشته باشید لطفا، بدون هماهنگی تیم پشنبانی بومرنگ اقدام به مرجوع کردن کالا نفرمائید.

در صورت تایید مرجوعی از طرف بومرنگ شاپ، کالا از طریق پست پیشتاز به فروشگاه بومرنگ ارسال فرمائید.

در صورت انصراف از سفارش درب منزل کالا مرجوع می‌گردد.

وجود مغایرت، باید حداکثر 24 ساعت پس از دریافت کالا اطلاع رسانی گردد.

طی قرارداد بین بومرنگ شاپ و تامین کنندگان، تاریخ شروع گارانتی بیشتر کالاها، بر اساس تاریخ فاکتور فروش بومرنگ محاسبه می‌شود و تاریخ مندرج در برگه گارانتی به تنهایی معیار اعتبار گارانتی نیست. بنابراین اگر کالایی را دریافت کردید که مدتی از تاریخ شروع گارانتی آن گذشته بود جای نگرانی نیست  و با ارائه فاکتور فروش خود می‌توانید از خدمات گارانتی کالا استفاده نمایید.

بله ، در صورتی که آسیب در لحظه قابل مشاهده باشد، شما میتوانید کالا را تحویل نگیرید .

خیر، عوارض جسمی و بیماری‌های ناشی از استفاده این محصولات برعهده شرکت تولید کننده است.

شما میتوانید درخواست مرجوعی خود را تا 7 روز برای کالا با ایراد فنی و تا 24 ساعت ، کالا با ایراد ظاهری و مغایرت را به ما اعلام کنید.

آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش بومرنگ از طریق صفحه تماس با ما، ثبت درخواست مرجوعی در پروفایل یا تلفن به ما اطلاع داده شود.

استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به بومرنگ بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

رعایت مواردی که در توضیحات صحفه رویه بازگردادن کالا درج شده الزامی است.

با توجه به اینکه تعدادی از کالاها توسط تولید کننده اصلی تولید نمیشود ، در سایت با نشان غیر اصل مشخص شده اند، که هنگام سفارش گذاری شما امکان انتخاب کالای اصل و غیر اصل را دارید.

سوال خود را پیدا نکردید؟

در صورت آنلاین نبودن اوپراطور برای ما تیکت ارسال کنید.